Marketing miért?

 

   Hazánkban sokan szkeptikusan állnak a marketinghez. Pedig a minőségi termék előállítása mellett a marketing eszközeivel lehet a mai piaci viszonyok között hasznot termelni. Az ismeretbővítés céljából a Magyar Mezőgazdaság című hetilapban kéthetente megjelenő agrár marketinges cikksorozatot indítottunk. Célunk, hogy példákon keresztül marketing megoldásokat és eszközöket mutassunk be az agrárcégek döntéshozói számára.

 

 

 

 

MMg cikksorozat

 

   A Magyar Mezőgazdaság-ban, a piacvezető agrárgazdasági hetilapban megjelent ismeretterjesztő cikksorozatunk:

 

Miért? Hogyan? Mit? (47. szám)
         Miért? Hogyan? Mit?

Információgyűjtés (51. szám)
         Információgyűjtés

Pozicionálás és az árpolitika (5. szám)
         Pozicionálás és az árpolitika

Reklámozás (7. szám)
Reklámozás

 

 

 

 

Esettanulmányok

 

   Az Agri-Marketing Project keretében a résztvevő kutatóintézetek hat országból huszonhét tanulságos esetet mutatnak be a vidéki szektorban alkalmazott marketing technikákról:

 

         pdf Egyesült Királyság

         pdf Görögország

         pdf Csehország

 

 

 

 

  PYXIS Marketing© | 2011- 2022 | Adatvédelem |   Facebook logo  Instagram logo  Linkedin logo