_Pyxis marketing | 2011- 2017_   

 

Marketing miért?

 

   Hazánkban sokan szkeptikusan állnak a marketinghez. Pedig a minőségi termék előállítása mellett a marketing eszközeivel lehet a mai piaci viszonyok között hasznot termelni. Az ismeretbővítés céljából a Magyar Mezőgazdaság című hetilapban kéthetente megjelenő agrár marketinges cikksorozatot indítottunk. Célunk, hogy példákon keresztül marketing megoldásokat és eszközöket mutassunk be az agrárcégek döntéshozói számára.

 

MMg cikksorozat

 

Miért? Hogyan? Mit? (2012/47. szám)
         Miért? Hogyan? Mit?

Lépések tervezése (2012/49. szám)
         Lépések tervezése

Információgyűjtés (2012/51. szám)
         Információgyűjtés

Arculat és Imázs (2013/3. szám)
         Arculat és Imázs

Pozicionálás és az árpolitika (2013/5. szám)
         Pozicionálás és az árpolitika

Reklámozás (2013/7. szám)
         Reklámozás

 

Esettanulmányok

 

   Az Agri-Marketing Project keretében a résztvevő kutatóintézetek hat országból huszonhét tanulságos esetet mutatnak be a vidéki szektorban alkalmazott marketing technikákról!

 

ökológiai gazdálkodás , bio gazdálkodás, biokontroll, bio tanusítás, agrár marketing, pyxis markting, flottakezelés, használtautó, cégautó, bérautó, rent a car, céges bérautó, flottaszerviz, minőségi használtautók, gépjárműszerviz, márkafüggetlen szakszerviz, garanciális szerviz, autószerviz, sofőrszolgálat, sofőr bérlés, reptéri transzfer, autóbérlés sofőrrel, buli sofőrszolgáltatás, 3M, 3M autóápolás, 3M ragasztó, csomagolás technika, ragasztás technika, munkavédelem, csiszolástechnika, címkeanyagok