Mivel foglalkozunk?

 

agrár marketing szaktanácsadás  Termékdifferenciálás, márkaépítés  Arculatfrissítés, Csomagolástervezés  Nyomdai termékek, kiadványok  Reklám kampányok tervezése, kivitelezése  Weblaptervezés, honlap készítés  Internetes hirdetések  Kiállítási megjelenés, Standok tervezése

 

Arculatfrissítés, Csomagolástervezés

 

   A jó cégarculat a gondolat és a forma egységével mindenekelőtt a cég szellemiségét, szemléletmódját, értékrendjét közvetíti. Egyetlen alapötletből, egyszerű, könnyen azonosítható formákból építkezik. A vállalat külső és belső kommunikációjának vizuális gerincelvét adja, erős márkát sugároz. Az arculat a minden vállalkozás által használt, legalapvetőbb kommunikációs hordozókat foglalja magában: Logó, Névjegykártya, Boríték, levélpapír, E-mail sablon Word- és PowerPoint sablon, Fax előlap, Cégtábla, Mappa, Üdvözlőlap, képeslap és meghívó, Brosúra, cégismertető, Reklám, újsághirdetés, Plakát, display Interaktív CD-Rom, multimédiás cégismertető, CD borító, etikett

 

   A termékcsomagolás a boltok polcain kevesebb, mint 3 másodperc alatt kell, hogy megragadja a fogyasztó figyelmét. E 3 másodperc rendkívül fontos, ha figyelembe vesszük, hogy a vásárlási döntéseknek több mint 70%-a a polcokon dől el, ahol átlagosan 40.000 csomag közül lehet választani. Így tehát mindenképpen érdemes kellő figyelmet szentelni a készítmény csomagolásának megtervezésére, melynek az árucikk arculatának kialakításán túl nagy szerepe van a hatékony áruvédelemben is.

A jó csomagolás jóval több, mint csupán tetszetős design. Hasznot hajt, és azonnal felismerhetővé teszi a terméket, mivel a csomagolás a leghatékonyabb reklámeszköz. Mi figyelünk a fontosabb termékjellemzőkre, szállíthatóságra, a promóciós lehetőségekre, a célközönségnek megfelelő stílusra, és még sok más tényezőre, annak érdekében, hogy az áru a vásárlók, fogyasztók számára még vonzóbb legyen.

 

 

 

 

  PYXIS Marketing© | 2011- 2022 | Adatvédelem |   Facebook logo  Instagram logo  Linkedin logo