PYXIS Agrármrketing logó

 

Neked van a legjobb terméked, de nem hallottak róla elegen?

Még nem!

A válasz pedig egyszerű. Márkázzunk!
A kistermelő termékeinek is kell a marketing. Mégpedig célzott és tudatos.

mezőgazdasági őstermelő kistermelő családi gazdálkodó marketingje

 

A regionális trendi

 

 

Az emberek egyre inkább tudni akarják, honnan származik az ételük, ki, mikor, hol és hogyan állította azt elő. A fogyasztók minőséget és átláthatóságot várnak el. Mindkettőt meg kell adni számukra! Így válik hitelessé a termék és előállítója.

A PYXIS Agrármarketing ebben tud segíteni.

Nature
 

 

Induljunk el a márkázás folyamatán

 

 

A vásárlókkal való személyes kapcsolat, az értékteremtő folyamat elindult, és már nem csak egy sárgabarackról, vagy paradicsomról, paprikáról van szó, hanem a nagymama receptje alapján üvegbe zárt ízekről. Egy történetet mesélnek el a termékek.

 

A saját történeted megjelenítésében segítünk

  • ehhez illeszkedő logó, csomagolás és weboldal kialakításával,

  • a történet kreatív megjelenítésével a facebook, instagram felületen,

  • a vevőszerzésben és az értékesítési csatornák feltérképezésében.

Nature
 

Vagyis elkezdjük együtt az egyedi ARCulat és MÁRKA kialakítását.

 

Ha már régóta tervezed, hogy megmutatod a nagyközönségnek is termékedet, amit oly nagy gondossággal, szívvel lélekkel állítottál elő,
de nem tudod hogyan indulj el, vagy bár van erről elképzelésed, de a terméknek mégis ki kellene néznie valahogy. De mégis hogy?

Mi a PYXIS Marketingnél segítünk!

Először oszlassuk el a kételyeidet

"Minek marketing, a termékek minősége kiváló"

A jó bornak is kell a cégér! A vásárló először a szemével „kóstol”, s ha egy külcsínben vonzó terméket tart a kezében, nagyobb eséllyel választja az egyébként nagy odafigyeléssel készített, minőségi termékedet. Pláne, ha ez a megjelenés a Te történetedet meséli el!

"Marketing csak a nagy
cégeknek kell"

Biztos vagy benne? Bár nem gondolsz rá, de az is marketing, amikor kóstolót adsz a termékedből egy érdeklődőnek. Nem biztos, hogy vásárolni fog, de mégis megpróbálod közvetlen módon meggyőzni. Hogy bejön-e vagy sem, az kétesélyes. Na jó, de ez nem kerül semmibe! - mondod magadban. Valójában ez sem igaz, hiszen a kóstoltatott termékedet is ugyanúgy készítetted el, mint a többit, vagyis abban is ott van a munkád, a felhasznált energia, a megtermelt alapanyag költsége. Dehát ezzel ki számol?

"Marketingre költeni? Egy kistermelő nem teheti meg"

De igen! Együtt meghatározzuk a célt és, hogy ezt mennyi idő alatt lehet reálisan elérni. Ez az időintervallum lehetőséget ad Neked arra, hogy együttműködés keretében ne egyszerre kelljen kiadnod a marketingre nagyobb összeget, hanem időarányosan elosztva, vállalható marketingköltséget fizess. Hibrid megoldás PYXIS Marketingtől.

mezőgazdasági őstermelő kistermelő családi gazdálkodó marketingje, agrármarketing
 

Nézzük hol tartasz most.

magvetés, jó termék, de nem ismerik, mezőgazdasági marketing, őstermelő marketing, kistermelő marketing, családi gazdálkodó marketing, PYXIS Agrármarketing

Van egy jó termékem, de még nem ismeri senki. El szeretném adni!

csírázás, van termék és stratégia, de be kell csomagolni, mezőgazdasági marketing, őstermelő marketing, kistermelő marketing, családi gazdálkodó marketing, PYXIS Agrármarketing

Van egy jó termékem és van elképzelésem arra, hogy kinek, hol, hogyan akarok eladni. De még nincsen logóm, nem tudom milyen legyen a csomagolás! Az értékesítési stratégiát rendszerbe kell helyezni!

kétlevele, van minden de kell az online jelenlét, mezőgazdasági marketing, őstermelő marketing, kistermelő marketing, családi gazdálkodó marketing, PYXIS Agrármarketing

Van egy jó termékem és van értékesítési stratégiám, már van a célcsoporthoz illeszkedő logóm, csomagolás. Vásárokon, piacokon találkozom a vevőimmel de szeretnék az online térben is megjelenni. Weboldalra van szükségem, Facebook és Instagram megjelenést is szeretnék!

többleveles, van minden de kell a közöségi média vagy egy webáruház, mezőgazdasági marketing, őstermelő marketing, kistermelő marketing, családi gazdálkodó marketing, PYXIS Agrármarketing

Van egy jó termékem és van értékesítési stratégiám, ehhez illeszkedő arculatom és már van weboldalam, fent vagyok a Facebookon, Instagramon.
Egy webáruház indításán gondolkozom!

virágzás, van minden de fejleszteni szeretnék, mezőgazdasági marketing, őstermelő marketing, kistermelő marketing, családi gazdálkodó marketing, PYXIS Agrármarketing

Van egy jó termékem és van stratégiám, ehhez illeszkedő arculatom és online megjelenésem és kezd kialakulni a hűséges vásárlók köre. De úgy érzem ennél jobb is lehetne, valami hiányzik, fejleszteni szeretnék!

termés, minden megvan, de nem hatékony, mezőgazdasági marketing, őstermelő marketing, kistermelő marketing, családi gazdálkodó marketing, PYXIS Agrármarketing

Mindezek megvannak, de optimalizálnád a folyamataidat, maximalizálnád bevételeidet, összhangba hoznád a vállalkozásodat az életeddel.

Nature

 

Miért számíthatsz ránk

Mert mi a PYXIS Marketingnél hiszünk abban, hogy a hazai regionális és szezonális termékek felveszik a versenyt a globalizált piacon. Agrármérnök ismeretekre épülő marketinges tapasztalatokkal csapatunk aktivan részese a mezőgazdaságnak. Ezért ismerjük a korlátokat, a nehézségeket, ugyanakkor a lehetőségeiteket is! A sablon marketing itt nem működik, pontosan tudjuk.

Gyere velünk az úton, alkossuk meg a terméked ARCulatÁT. A MÁRKÁT.

 

 

Lássuk az ajánlatot

 

Adataid megadásával megteszed az első lépést kistermelőként a tudatos agrármarketing területén. Mi felhívunk, és sokat kérdezünk rólad, a vállalkozásodról, a termékedről, a céljaidról. Ezután kidolgozzuk a Te történeted marketingjét és a megvalósítás szakmai és anyagi menetrendjét.

Vagy írj nekünk az info[kukac]pyxis-marketing.hu e-mail címre,
vagy a
Facebook MassengerFacebook Massenger icon-re.

 

 
 

 

 

A magyar mezőgazdaság teljes körű szolgáltatást nyújtó agrármarketing ügynöksége

PYXIS Agrármarketing logo

agrármarketing ügynökség
agrármarketing ügynökség agrármarketing ügynökség

PYXIS Marketing© | 2011- 2024 | Adatvédelem