Neked van a legjobb terméked,
de nem hallottak róla elegen?
Még nem!
A válasz pedig egyszerű. Márkázzunk!
A kistermelő termékeinek is kell a marketing. Mégpedig célzott és
tudatos.
A regionális trendi
Az emberek egyre inkább tudni akarják, honnan
származik az ételük, ki, mikor, hol és hogyan állította azt elő. A
fogyasztók minőséget és átláthatóságot várnak el. Mindkettőt meg kell
adni számukra! Így válik hitelessé a termék és előállítója.
A PYXIS
Agrármarketing ebben tud segíteni.
Induljunk el a márkázás folyamatán
A vásárlókkal való személyes kapcsolat, az
értékteremtő folyamat elindult, és már nem csak egy sárgabarackról, vagy
paradicsomról, paprikáról van szó, hanem a nagymama receptje alapján
üvegbe zárt ízekről. Egy történetet mesélnek el a termékek.
A saját történeted megjelenítésében segítünk
ehhez illeszkedő logó, csomagolás és weboldal
kialakításával,
a történet kreatív megjelenítésével a facebook,
instagram felületen,
a vevőszerzésben és az értékesítési csatornák
feltérképezésében.
Vagyis elkezdjük együtt az egyedi ARCulat és
MÁRKA kialakítását.
Ha már régóta tervezed, hogy megmutatod a
nagyközönségnek is termékedet, amit oly nagy gondossággal, szívvel
lélekkel állítottál elő,
de nem tudod hogyan indulj el, vagy bár van
erről elképzelésed, de a terméknek mégis ki kellene néznie valahogy. De
mégis hogy?
Mi a PYXIS Marketingnél segítünk!
Először oszlassuk el a kételyeidet
"Minek marketing, a termékek minősége kiváló"
A jó bornak is kell a cégér! A vásárló először a
szemével „kóstol”, s ha egy külcsínben vonzó terméket tart a kezében,
nagyobb eséllyel választja az egyébként nagy odafigyeléssel készített,
minőségi termékedet. Pláne, ha ez a megjelenés a Te történetedet meséli el!
"Marketing csak a nagy
cégeknek kell"
Biztos vagy benne? Bár nem gondolsz rá, de az is
marketing, amikor kóstolót adsz a termékedből egy érdeklődőnek. Nem biztos,
hogy vásárolni fog, de mégis megpróbálod közvetlen módon meggyőzni. Hogy
bejön-e vagy sem, az kétesélyes. Na jó, de ez nem kerül semmibe! - mondod
magadban. Valójában ez sem igaz, hiszen a kóstoltatott termékedet is
ugyanúgy készítetted el, mint a többit, vagyis abban is ott van a munkád, a
felhasznált energia, a megtermelt alapanyag költsége. Dehát ezzel ki számol?
"Marketingre költeni? Egy kistermelő nem
teheti meg"
De igen! Együtt meghatározzuk a célt és, hogy ezt
mennyi idő alatt lehet reálisan elérni. Ez az időintervallum lehetőséget ad
Neked arra, hogy együttműködés keretében ne egyszerre kelljen kiadnod a
marketingre nagyobb összeget, hanem időarányosan elosztva, vállalható
marketingköltséget fizess. Hibrid megoldás PYXIS Marketingtől.
Nézzük hol tartasz most.
Van egy jó termékem, de még nem
ismeri senki. El szeretném adni!
Van egy jó termékem és van
elképzelésem arra, hogy kinek, hol, hogyan akarok eladni. De még nincsen
logóm, nem tudom milyen legyen a csomagolás! Az értékesítési stratégiát
rendszerbe kell helyezni!
Van egy jó termékem és van
értékesítési stratégiám, már van a célcsoporthoz illeszkedő logóm,
csomagolás. Vásárokon, piacokon találkozom a vevőimmel de szeretnék az
online térben is megjelenni. Weboldalra van szükségem, Facebook és
Instagram megjelenést is szeretnék!
Van egy jó termékem és van
értékesítési stratégiám, ehhez illeszkedő arculatom és már van
weboldalam, fent vagyok a Facebookon, Instagramon.
Egy webáruház indításán gondolkozom!
Van egy jó termékem és van
stratégiám, ehhez illeszkedő arculatom és online megjelenésem és kezd
kialakulni a hűséges vásárlók köre. De úgy érzem ennél jobb is lehetne,
valami hiányzik, fejleszteni szeretnék!
Mindezek megvannak, de
optimalizálnád a folyamataidat, maximalizálnád bevételeidet, összhangba
hoznád a vállalkozásodat az életeddel.
Miért számíthatsz ránk
Mert mi a PYXIS Marketingnél hiszünk abban, hogy a hazai
regionális és szezonális termékek felveszik a versenyt a globalizált
piacon. Agrármérnök ismeretekre épülő marketinges tapasztalatokkal
csapatunk aktivan részese a mezőgazdaságnak.
Ezért ismerjük a korlátokat, a nehézségeket,
ugyanakkor a lehetőségeiteket is! A sablon marketing itt nem működik,
pontosan tudjuk.
Gyere velünk az úton, alkossuk meg a terméked
ARCulatÁT. A MÁRKÁT.
Lássuk az ajánlatot
Adataid megadásával megteszed az első
lépést kistermelőként a tudatos agrármarketing területén. Mi felhívunk,
és sokat kérdezünk rólad, a vállalkozásodról, a termékedről, a
céljaidról. Ezután kidolgozzuk a Te történeted marketingjét és a
megvalósítás szakmai és anyagi menetrendjét.