Az emberi történelem során korábban soha
nem volt szükség a mezőgazdaság kommunikálására.
A
mezőgazdaság és az erdőgazdálkodás ma társadalmi és politikai
feszültségekkel küzdő területen működik. A gyakorlati mezőgazdaság
rohamos ütemben szinte teljesen eltűnt az emberek fejéből, és ezzel
együtt az élelmiszertermeléshez való valódi kapcsolat és számtalan
érték. Kár lenne, ha egyre több gazda döntene úgy, hogy feladja
gazdaságát. A mezőgazdaságnak és az agrár-termékeknek világos,
megalapozott és szakszerű kommunikációra van szüksége.
Mi a PYXIS Agrármarketing-nél szeretnénk részesei lenni a
megoldásnak,
és ajánlatainkon keresztül láthatóvá tenni a helyi
mezőgazdaság értékét.
A szaktanácsadás a
mezőgazdaságban teljesen bevett gyakorlat. A PYXIS Agrár Marketing a
PR- és Marketingkommunikációs tanácsadás területén kívánja a magyar
agrárium szereplőit segíteni.
A marketing-tanácsadás bizalmi feladat. Cégünk segít fejleszteni
ügyfelei marketing stratégiáját. Kreatív és költséghatékony
megoldásokat kínálva a marketing eszközeivel, hogy bővüljön a
vásárlók köre és növekedjenek bevételei.
Miben tudunk együttműködni?:
- A vállalkozásod piaci helyzetének és lehetőségének felmérése és
elemzése.
- Célpiacok felkutatása és szelektálása.
- Marketing információs rendszer kialakítása, a működés elemzése, a
rendszer javítása.
A versenyelőny eléréséhez a
termékdifferenciálás a kulcs. Termékeid megkülönböztetése a
konkurenciától és az egyéb termékektől gazdasági érdek. Olyan
megkülönböztetést célszerű választani, amelyik határozottan
megkülönböztethető, újszerű, megfizethető és hasznot hajtó. Amivel
azonosulni tudsz.
A Rád jellemző márka, arculat jó és hasznos, a márka és a
márkaépítés erősíti a gazdaságot, forintosítható értéket teremt.
A jól kialakított arculat a
gondolat és a forma egységével mindenekelőtt a vállalkozásod
szellemiségét, szemléletmódját, értékrendjét közvetíti. Egyetlen
alapötletből, egyszerű, könnyen azonosítható formákból építkezik. A
vállalkozás külső és belső kommunikációjának vizuális alapelvét
adja, erős márkát sugároz. Az arculat a minden vállalkozás által
használt, legalapvetőbb kommunikációs hordozókat foglalja magában:
logó, névjegykártya, boríték, levélpapír, e-mail sablon word- és
power point sablon, „cégér”, mappa, üdvözlőlap, képeslap és meghívó,
brosúra.
Tanulmányok szerint a termék csomagolásának a boltok polcain
kevesebb, mint 3 másodperc alatt kell megragadnia a fogyasztó
figyelmét. E 3 másodperc rendkívül fontos, ha figyelembe vesszük,
hogy a vásárlási döntéseknek több mint 70%-a a polcokon dől el, ahol
átlagosan 40.000 csomag közül lehet választani. Így tehát
mindenképpen érdemes kellő figyelmet szentelni a termék
csomagolásának megtervezésére, melynek az árucikk arculatának
kialakításán túl nagy szerepe van a hatékony áruvédelemben is.
A jó csomagolás jóval több, mint csupán tetszetős design. Hasznot
hajt, és azonnal felismerhetővé teszi a termékedet, mivel a
csomagolás a leghatékonyabb reklámeszköz. A csomagolásterv
elkészítésekor mi figyelünk a fontosabb termékjellemzőkre, a
szállíthatóságra, a promóciós lehetőségekre, a vásárlói
célcsoportodnak megfelelő stílusra, és még sok más tényezőre, annak
érdekében, hogy a terméked a vásárlók, fogyasztók számára még
vonzóbb legyen.
Felgyorsult életritmusunk
miatt a klasszikusnak számító reklám-grafika már nem képes korábbi
erejével hatni. Ugyanakkor az egyedi, a Rád, a termékedre, a
történetedre szabottan, jellemzőt alkotunk, melynek képi és grafikai
megvalósítása hosszú távon a kulcs. A kreatív grafikai tervezés az
ötlettől indul, a szövegíráson és fotózáson át a teljes nyomdai
megvalósításig tart.
Kiadványok közé sorolhatóak a katalógusok, prospektusok, naptárak,
szórólapok, az újságok, magazinok, folyóiratok, könyvek, de egyéb
nyomdai termékek; termék címkék, névjegykártya, levélpapír, boríték,
meghívók, belépő jegyek, étlapok, kártyanaptárak, szórólapok, vagy
akár az újsághirdetés is.
A marketing-kommunikációs
(reklám) kampány egy olyan folyamat, mely összehoz téged a
célcsoportoddal. Ez a marketing mix "reklám" eleme. Sokan ezt a
részét szeretik, ismerik a legjobban a marketingnek, mert ezáltal
kapcsolatba lépnek a vevőkkel. Gondoljunk bele! Mindennapi
életünkben is rengeteg reklámmal találkozunk; az alkalmazott
reklámeszközök befolyásolják vásárlási szokásainkat. Épp ezért a
reklámeszközök a vállalkozásod számára is fontosak, hiszen
segíthetnek az image kialakításában és a reklámüzenet átadásában.
Rengeteg különböző eszközt használhatunk a „kommunikációs mix”-ünk
kialakításakor. Ám akár helyi szintű, akár országos nagy
reklámkampányt szervezünk, nem szabad elfelejteni, hogy a
legfontosabb, hogy személyes kapcsolatban maradj a vevőiddel.
Ma már minden
vállalkozás számára elengedhetetlen az interneten történő
megjelenés. Nem csak a vállalkozásod és a termékeid, szolgáltatásaid
megismerését teszi lehetővé, hanem új vevőket és partnereket is
hozhat. Ennek arculati és tartalmi fejlesztése folyamatos, épp
ezért, a marketing-kommunikációs stratégia része kell, hogy legyen.
A tömegkommunikációval ellentétben az internet esetében megvalósul a
kétirányú, interaktív kommunikáció.
A sikeres honlapoknak három pillére van: a keresőoptimalizáltság, a
design és szerkezet, valamint a folyamatosan megújuló tartalom. Ha
az egyik pillér hiányzik, vagy rossz az egyensúly felborul, és a
honlap nem hoz ügyfeleket, vevőket.
Az internetes kereskedelem a virágkorát éli és népszerűségének
növekedése a pandémia után sem fog megállni ezen a ponton, hanem
várhatóan tovább emelkedik majd. Mivel a vásárlók körében rendkívül
népszerű a webshopokból történő rendelés, így azok a vállalkozások
is elgondolkodhatnak egy webáruház indításán, melyek csak kisebb
ügyfélkörrel, vagy lokalizációval rendelkeznek.
Mi a PYXIS Marketingnél költséghatékony és fenntartható megoldást
kínálunk az online értékesítés számos területén.
Az online marketing
stratégia sikerességének alapvető feltétele a jó pozicionálás: az
agrár online reklám pontosan, kis csoportokra céloz. Mivel
rendszerint kis büdzsé áll rendelkezésre, így extra adag szaktudásra
és kreativitásra van szükség az elvárt eredményhez.
Mivel az elsődleges információforrás az internet, így az online
reklámkampányok egyre fontosabb tényezővé válnak. Ügyfeleink számára
számos online marketingmegoldást és eszközt javaslunk és készítünk.
Ezek a célközönség igényeinek megfelelően kialakított online
reklámok lehetnek: oldalakon elhelyezett reklámbanner, hírlevél,
Google Adwords kampány, vagy akár egy Facebook megoldás is.
Az országos és regionális szakmai
kiállításokon és vásárokon történő részvétel az agrár szektorban
elengedhetetlen. A termékek, szolgáltatások megismertetése, új vevők
megnyerése és a szakmai kapcsolatépítés szempontjából egyaránt. A
PYXIS Agrármarketing a kiállításokon való színvonalas és eredményes
megjelenésben tud segíteni Neked. A standok tervezésétől kezdve, az
installációkon át a kiadványokig a teljes megjelenést
költséghatékony módon tervezzük, szervezzük, kivitelezzük.
Beszállítói kapcsolataink révén a mobil prezentációs eszközöktől
kezdve a látványos megoldást nyújtó svéd Mark Bric prezentációs
rendszerekig a legmegfelelőbb megoldást tudjuk kínálni.
LÉPJ kapcsolatba velünk!
A digitalizáció előnye, hogy velünk még könnyebb szóba állni.
Mutasd be terveidet, kérj ajánlatot vagy válaszd a visszahívás lehetőségét
(telefonszámod megadásával).